All The Languages Of The World

A forum where you can talk about all the languages that are existing in this world.

HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 

Wat kan je hier doen? En hoe?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Kurt
Admin
Admin

Number of posts : 21
Registration date : 2007-09-08

PostSubject: Wat kan je hier doen? En hoe?   Sat Sep 08, 2007 2:42 pm

Heel simpel. Hier kan je met andere personen die geinteresseert zijn in een taal of meerdere talen praten over die talen. Zodoende dat langzaam hier een gemeenschap onstaat die werkelijk interesse heeft om die talen beter te leren kennen.

Ik ben zelf nederlandstalig, dus zal hier ook een categorie zijn voor nederlandstaligen. Zoals je waarschijnlijk al opgemerkt hebt is dit forum in het engels. Waarom? Simpel, om meer mensen te bereiken zodoende dat we ook meer talen leren kennen. Maar in je profiel kan je het aanpassen naar het nederlands. Zodanig dat het steeds in het nederlands is voor jouw. Probeer het maar...

Indien je een bericht plaatst, doe het dan op de juiste plaats. Geen berichten die overwegend in het nederlands zijn in de engeltalige categorie. Dit is makkelijker voor mij (hoef ik ze niet te verplaatsen) en de mensen kunnen ze beter terugvinden.

Wil je graag een andere categorie erbij zien komen? Laat het me weten en we zorgen er voor...

Heb je nog andere vragen? Stuur me simpel een (privé) bericht, en je krijgt je antwoord zo snel mogelijk....
Back to top Go down
View user profile http://languages.actieforum.com

Wat kan je hier doen? En hoe?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Hier j'ai été danser ...